Vše o nákupu

ZDE VÁM ZODPOVÍME NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY:

Co dělat, když se nepodaří platba kartou prostřednictvím platební brány?

Pokud se platba nezdařila, uhraďte prosím objednávku na náš účet 3410938329/0800. Jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky. 

Kolik mám času na úhradu objednávky?

Na úhradu objednávky čekáme 3 dny od vytvoření objednávky. Poté zasíláme e-mailovou zprávu s připomenutím této skutečnosti. Od té doby máte další 3 dny na úhradu objednávky. V případě nezaplacení je objednávka po tomto čase automaticky stornována. 

Jak stornovat či změnit objednávku?

Pošlete žádost na e-mail info@obuvjasny.cz nebo nás kontaktujte telefonicky na čísle +420 722 211 625. O stornování či změně objednávky Vás budeme informovat e-mailem. 

Jaké jsou možnosti a ceny dopravy pro ČR?

DPD: 110,- Kč, obvykle doručí zásilku za 24-48 hodin od převzetí
Česká pošta balík do ruky: 129,- Kč, obvykle doručí zásilku do 24-48 hodin od převzetí 
Česká pošta balík na poštu: 105,- Kč, zásilku si vyzvednete na Vámi zvolené pobočce

Česká pošta balík do Balíkovny: 59,- Kč, balík bude doručen přímo na výdejní místo, které si sami vyberete.

Zásilkovna doručení na výdejní místo: 79,- Kč, zásilku si vyzvednete na Vámi zvoleném výdejním místě

Zásilkovna-Balík do ruky-95,- Kč, balík Vám doručí k vám domů nebo Vámi zvolenou adresu, obvykle za 24-48 hodin od převzetí

GLS: 99,- Kč, obvykle doručí zásilku za 24-48 hodin od převzetí

GLS doručení na výdejní místo: 59,- Kč, zásilku si vyzvednete na Vámi zvoleném výdejním místě

Dopravu účtujeme u objednávek v hodnotě do 1499,- Kč.

 

Jaké jsou možné způsoby platby pro ČR?

a) GoPay– rychlá platba kartou
b) GoPay– rychlá platba kartou prostřednictvím platební brány
c) platba na účet – klasická platba na č. účtu zaslané v e-mailu potvrzujícím objednávku, č. účtu: 3410938329/0800
d) platba dobírkou – objednávku uhradíte při převzetí zásilky-příplatek 30,- Kč


Jaké jsou možné způsoby dopravy a platby pro SR?

GLS: 4,65 EUR

GLS doručení na výdejní místo: 4,65 EUR

Zásilkovna doručení na výdejní místo: 4,25 EUR 

 

Při objednávce si můžete vybrat z těchto způsobu úhrady:
a) GoPay– rychlá platba kartou- ZDARMA
b) GoPay – rychlá platba kartou prostřednictvím platební brány-ZDARMA
c) platba převodem na účet – klasická platba na náš účet. Údaje k platbě Vám budou zaslané v e-mailu potvrzujícím objednávku-ZDARMA
d) platba dobírkou – objednávku uhradíte při převzetí zásilky-1,49 EUR

Uvedené ceny jsou včetně DPH 21%.

 

Co dělat, když Vás kurýr nebo poštovní doručovatel nezastihne na uvedené adrese?

V případě, že poštovní doručovatel nikoho nezastihne na uvedené adrese zanechá v poštovní schránce informaci, na jaké pobočce je zásilka uložena a nejzazší termín vyzvednutí. Kurýr Vás v tomto případě bude kontaktovat na telefonní číslo uvedené v objednávce a pokusí se s Vámi dohodnout na dalším termínu doručení zásilky.

 

Jak vrátit nevyhovující zboží?

Na výměnu či vrácení zboží máte 30 dní od jeho převzetí.
Prosíme nezapomeňte, že zboží musí být vráceno v původním obalu, nepoškozené a bez známek nošení či zkoušení.
 
1. Vyplňte vratkový formulář, který jsme vám přiložili do balíčku. Pokud jej nemáte, můžete si jej vytisknout zde: Formulář pro odstoupení od smlouvy
2. Zboží pečlivě zabalte, vložte do krabice společně s vyplněným formulářem ho odešlete na adresu Jasný CZ s.r.o., Jana Žižky 674, 50401 Nový Bydžov
3. O přijetí zboží Vás budeme informovat e-mailem a peníze Vám vrátíme do 5-ti pracovních dnů.

 

Co když se mi obuv líbí, ale potřebuji výměnu za jinou velikost?

Zboží,které chcete vrátit pečlivě zabalte a odešlete na adresu Jasný CZ, s.r.o., Jana Žižky 674, 504 01 Nový Bydžov společně s dokladem potvrzujícím nákup v našem obchodě. Nezapomeňte připsat za jakou velikost či barvu chcete zboží vyměnit. O přijetí balíčku Vás budeme informovat e-mailem ihned po obdržení zásilky a obratem provedeme požadovanou výměnu. Poštovné Vám již účtovat nebudeme.

Pokud nechcete riskovat, že se mezitím požadovaná velikost vyprodá, můžete nás o výměně informovat předem telefonicky na čísle +420722211625 nebo e-mailem na info@obuvjasny.cz a my Vám dáme zboží do rezervace.

 

Jak reklamovat zboží? 

Reklamované zboží odešlete na adresu Jasný CZ, s.r.o., Jana Žižky 674, 504 01 Nový Bydžov společně s dokladem potvrzujícím nákup v našem obchodě a popisem závady. Zásilku nelze zaslat na dobírku. O přijetí reklamace Vás budeme informovat e-mailem ihned po obdržení zásilky, o způsobu vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem do tří dnů. Na vyřízení reklamace máme ze zákona danou lhůtu 30 pracovních dní, snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji.

 

Je Vaše obuv vhodná i do práce?

Ano, všechna obuv na korkových stélkách s označením 2002 a všechna obuv s označením MC má atesty z ITC Zlín a vyhovuje normám na lehkou pracovní obuv. To znamená, že ji můžete nosit do například do kanceláře, jako obsluha v restauraci, kadeřnictví, či lehčích výrobních provozech, v sociálních a zdravotních službách atd...