Vše o nákupu

ZDE VÁM ZODPOVÍME NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY:

Co dělat, když se nepodaří platba kartou prostřednictvím platební brány?

Pokud se platba nezdařila, uhraďte prosím objednávku na náš účet 3410938329/0800. Jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky. 

Kolik mám času na úhradu objednávky?

Na úhradu objednávky čekáme 3 dny od vytvoření objednávky. Poté zasíláme e-mailovou zprávu s připomenutím této skutečnosti. Od té doby máte další 3 dny na úhradu objednávky. V případě nezaplacení je objednávka po tomto čase automaticky stornována. 

Jak stornovat či změnit objednávku?

Pošlete žádost na e-mail info@obuvjasny.cz nebo nás kontaktujte telefonicky na čísle +420 722 211 625. O stornování či změně objednávky Vás budeme informovat e-mailem. 

Jaké jsou možnosti a ceny dopravy pro ČR?

DPD: 110,- Kč, obvykle doručí zásilku za 24-48 hodin od převzetí
Česká pošta balík do ruky: 129,- Kč, obvykle doručí zásilku do 24-48 hodin od převzetí 
Česká pošta balík na poštu: 105,- Kč, zásilku si vyzvednete na Vámi zvolené pobočce

Česká pošta balík do Balíkovny: 59,- Kč, balík bude doručen přímo na výdejní místo, které si sami vyberete.

Zásilkovna doručení na výdejní místo: 79,- Kč, zásilku si vyzvednete na Vámi zvoleném výdejním místě

Zásilkovna-Balík do ruky-95,- Kč, balík Vám doručí k vám domů nebo Vámi zvolenou adresu, obvykle za 24-48 hodin od převzetí

GLS: 99,- Kč, obvykle doručí zásilku za 24-48 hodin od převzetí

GLS doručení na výdejní místo: 59,- Kč, zásilku si vyzvednete na Vámi zvoleném výdejním místě

Dopravu účtujeme u objednávek v hodnotě do 1499,- Kč.

 

Jaké jsou možné způsoby platby pro ČR?

a) GoPay– rychlá platba kartou
b) GoPay– rychlá platba kartou prostřednictvím platební brány
c) platba na účet – klasická platba na č. účtu zaslané v e-mailu potvrzujícím objednávku, č. účtu: 3410938329/0800
d) platba dobírkou – objednávku uhradíte při převzetí zásilky-příplatek 30,- Kč


Jaké jsou možné způsoby dopravy a platby pro SR?

DPD: 10,55 EUR

GLS: 4,65 EUR

GLS doručení na výdejní místo: 4,65 EUR

Slovenská pošta:  5,99 EUR

Zásilkovna doručení na výdejní místo: 4,25 EUR 

 

Při objednávce si můžete vybrat z těchto způsobu úhrady:
a) GoPay– rychlá platba kartou- ZDARMA
b) GoPay – rychlá platba kartou prostřednictvím platební brány-ZDARMA
c) platba převodem na účet – klasická platba na náš účet. Údaje k platbě Vám budou zaslané v e-mailu potvrzujícím objednávku-ZDARMA
d) platba dobírkou – objednávku uhradíte při převzetí zásilky-1,49 EUR

Uvedené ceny jsou včetně DPH 21%.

 

Co dělat, když Vás kurýr nebo poštovní doručovatel nezastihne na uvedené adrese?

V případě, že poštovní doručovatel nikoho nezastihne na uvedené adrese zanechá v poštovní schránce informaci, na jaké pobočce je zásilka uložena a nejzazší termín vyzvednutí. Kurýr Vás v tomto případě bude kontaktovat na telefonní číslo uvedené v objednávce a pokusí se s Vámi dohodnout na dalším termínu doručení zásilky.

 

Jak vrátit nevyhovující zboží?

Na výměnu či vrácení zboží máte 30 dní od jeho převzetí.
Prosíme nezapomeňte, že zboží musí být vráceno v původním obalu, nepoškozené a bez známek nošení či zkoušení.
 
1. Vyplňte vratkový formulář, který jsme vám přiložili do balíčku. Pokud jej nemáte, můžete si jej vytisknout zde: formular Odstoupení od smlouvy
2. Zboží pečlivě zabalte, vložte do krabice společně s vyplněným formulářem ho odešlete na adresu Jasný CZ s.r.o., Jana Žižky 674, 50401 Nový Bydžov
3. O přijetí zboží Vás budeme informovat e-mailem a peníze Vám vrátíme do 5-ti pracovních dnů.

 

Co když se mi obuv líbí, ale potřebuji výměnu za jinou velikost?

Zboží,které chcete vrátit pečlivě zabalte a odešlete na adresu Jasný CZ, s.r.o., Jana Žižky 674, 504 01 Nový Bydžov společně s dokladem potvrzujícím nákup v našem obchodě. Nezapomeňte připsat za jakou velikost či barvu chcete zboží vyměnit. O přijetí balíčku Vás budeme informovat e-mailem ihned po obdržení zásilky a obratem provedeme požadovanou výměnu. Poštovné Vám již účtovat nebudeme.

Pokud nechcete riskovat, že se mezitím požadovaná velikost vyprodá, můžete nás o výměně informovat předem telefonicky na čísle +420722211625 nebo e-mailem na info@obuvjasny.cz a my Vám dáme zboží do rezervace.

 

Jak reklamovat zboží? 

Reklamované zboží odešlete na adresu Jasný CZ, s.r.o., Jana Žižky 674, 504 01 Nový Bydžov společně s dokladem potvrzujícím nákup v našem obchodě a popisem závady. Zásilku nelze zaslat na dobírku. O přijetí reklamace Vás budeme informovat e-mailem ihned po obdržení zásilky, o způsobu vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem do tří dnů. Na vyřízení reklamace máme ze zákona danou lhůtu 30 pracovních dní, snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji.

 

Je Vaše obuv vhodná i do práce?

Ano, všechna obuv na korkových stélkách s označením 2002 a všechna obuv s označením MC má atesty z ITC Zlín a vyhovuje normám na lehkou pracovní obuv. To znamená, že ji můžete nosit do například do kanceláře, jako obsluha v restauraci, kadeřnictví, či lehčích výrobních provozech, v sociálních a zdravotních službách atd...

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení